مشاوره : 7085 139 -0917
خواص گرده گل


: 4454

گرده گل خواص زیادی دارد ، گرده گل زنبور عسل خواص دارویی و درمانی فراوانی برای بدن دارد ، با مصرف گرده گل بدن خود را بیمه کنید

خواص گرده گل

مهمترین خواص گرده گل زنبورعسل : درمان پروستات ، رفع کم خونی، درمان یبوست ، آرامبخش اعصاب ، رفع حساسیت ، اشتها آور ، درمان بیماری های کبد و تنظیم کننده عمل روده است. سایر خواص درمانی گرده گل عبارتند از : تحریک متابولیسم ، سم زدایی از بدن ، تقویتت و رساندن مواد معدنی به بدن.
همچنین یکی از خواص دارویی گرده گل که ثابت شده است، حاوی هورمونهای تحریک کننده جنسی می باشد و احتمالا برای درمان نازایی به کار برده شده است.

خواص گرده گل

گرده گل برای درمان بیماری های دیابتی تاثیر بسزایی دارد . پزشکان گرده گل را در درمان علائم دیابت موثر تشخیص داده اند . بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات دکتر گاموسکا در یک مرکز تحقیقاتی در لهستان مصرف روزانه 32 گرم گرده گل به مدت دو هفته میزان قند ادرار را 41/8 درصد کاهش میدهد.

خواص گرده گل برای معده

خواص دارویی گرده گل

در مطلب قبل راجع به اینکه گرده گل چیست برایتان نوشتیم. گرده گل در رژیم غذایی زنبوران عسل دارای اهمیت زیادی است و به عنوان تنها منبع پروتئینی برای رشد لارو ها استفاده می شود این سوال همواره برای انسان مطرح بوده است که آیا این ماده ی غذایی با ارزش می تواند در رژیم غذایی او مورد استفاده قرار گیرد.
گرده گل زنبور عسل با غذاهای معمول مورد استفاده ی انسان قابل مقایسه نیست زیرا به غیر از این که یک منبع غنی پروتئینی است دارای کربوهیدرات ها چربی ها ویتامین ها بوده و همه ترکیبات ضروری برای یک رژیم غذایی کامل را دارا می باشد و در مقایسه با گوشت بدون چربی دارای پنج یا شش برابر اسید آمینه بیشتر می باشد.

ترکیبات شیمیایی گرده گل در گیاهان مختلف با هم فرق دارد ولی به طور معمول دارای پروتئین و ویتامین زیاد و مواد معدنی کم می باشد. همچنین مخلوط گرده های جمع آوری شده از چند گیاه مختلف نیز دارای ارزش غذایی بیشتری می باشد. زیرا کمبود ترکیبات شیمیایی یکدیگر را جبران و تمام ترکیبات مورد نیاز یک رژیم غذایی کامل را برای انسان دارد.

 منبع: کتاب دایره المعارف عسل درمانی ایران

فروش گرده گل اصل

 

جهت خرید گرده گل اصل زنبورعسل با شماره 09361779690 تماس بگیرید. 

آدرس ارتباطی ما

آدرس : استان فارس، شهرستان قيروکارزين، بولوار امام حسین(ع)، پلاک 17 ، پیمان معصومی 

شماره های تماس با ما : 09171397085 - 09361779690

ایمیل : info@asalkuhi.com

آدرس کانال ما در تماشا: https://tamasha.com/asalkuhi

tamasha

خواص عسل وحشی کوهی

سالهاست که عسل طبیعی به عنوان یک شفا دهنده شناخته شده است، اما شما ممکن است متعجب شوید که چگونه بسیاری از فواید سلامتی را می توانید از عسل طبیعی کوهی دریافت کنید. عسل کاملا طبیعی این مایع طلایی برای کمک به رفع بیماری‌های مختلف از سرفه‌های مزاحم تا یک زخم دردناک مفید است.

در خرید بعدی خود به دنبال عسل خام بگردید. عسل خام نسخه غیر پاستوریزه از عسل معمولی اما با پالایش اضافه است، که به طور عمده به افزایش عمر مفید کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مواد مغذی گیاهی فعال در عسل و همچنین خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی آن طیف وسیعی از خواص درمانی را دارا می‌باشد. با این حال، از آنجا که عسل می تواند موجب یک بیماری خطرناک به نام بوتولیسم در نوزادان شود، کودکان زیر چهار ماهگی نباید عسل خام یا پاستوریزه مصرف کنند.

بهترین عسل طبیعی موجود در ایران، عسل بسیار کمیاب، عسل کوهی وحشی یکی از بهترین عسل های دنیا در جنوب ایران است، که عوامل انسانی به جز استحصال این عسل هیچ نقشی در مراقبت، تغذیه ، و پرورش این نوع زنبور عسل وحشی ندارند .