مشاوره : 7085 139 -0917
خواص ژل رویال برای پوست


: 4747

خواص ژل رویال برای پوست صورت چیست ؟ تاثیر ژل رویال بر زیبایی و پوست باعث کاهش آکنه و جوش های سر سیاه پوستی میگردد

خواص ژل رویال ژل برای پوست

ژل رویال یا شاه انگبین در کشور مصر باستان، از ژل رویال بعنوان جادوی جوانی یاد می کردند. ژل رویال را برای پادشاهان مصر و همسران آنها تهیه می کردند. یکی از خواص ژل رویال که بسیار مهم میباشد ، خاصیت جوان سازی است ، این خواص ژل رویال برای اولین بار توسط مردم چین باستان کشف شد. در روم باستان از ژل رویال با عنوان شهد شیرین زندگی یاد می کردند.

خواص مهم ژل رویال

تاثیر ترکیبات ژل رویال بر روی پوست :

حفظ رطوبت پوست
جوانی و شادابی پوست
تاخیر روند پیری پوست محافظت در مقابل نور خورشی تعادل هورمون

ژل رویال از سه جهت موجب کاهش آکنه و جوشهای سرسیاه پوستی و حفظ لطافت پوست می­گردد
خاصیت آنتی بیوتیکی و ضدعفونی کنندگی پوست بدلیل وجود پروتئین منحصر به فرد رویالیزین Royalisin کاهش سطح کلسترول خون ایجاد تعادل هورمونی در بدن میشود.

فروش ژل رویال اصل

خاصیت درمانی ژل رویال

ژل رویال ایرانی اصل در صورتیکه طبق اصول و استاندارهای لازم برداشت شود خواص بسیار فراوانی دارد. یکی از خاصیت مهم ژل رویال بالا رفتن هوش و درمان ناتوانی های جنسی است. درمان ناباروری و تعادل هورمونی و تقویت سیستم دفاعی بدن از دیگر خواص ژل رویال است.
درمان پارکینسون و دیابت ، درمان عفونت های ویروسی ، باکتریایی و سرطان ها ، درمان دردهای استخوانی و انسداد شریان ها ، درمان کم خونی و مشکلات کبدی ، درمان کلاژن سازی پوست و ضدچروک و تیرگی از خواص بیشمار ژل رویال میباشد.

خرید ژل رویال ایرانی اصل

برای خرید ژل رویال اصل و تازه ایرانی ، بردشات شده از زنبورستان های خودمان با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

آدرس ارتباطی ما

آدرس : استان فارس، شهرستان قيروکارزين، بولوار امام حسین(ع)، پلاک 17 ، پیمان معصومی 

شماره های تماس با ما : 09171397085 - 09361779690

ایمیل : info@asalkuhi.com

آدرس کانال ما در تماشا: https://tamasha.com/asalkuhi

tamasha

خواص عسل وحشی کوهی

سالهاست که عسل طبیعی به عنوان یک شفا دهنده شناخته شده است، اما شما ممکن است متعجب شوید که چگونه بسیاری از فواید سلامتی را می توانید از عسل طبیعی کوهی دریافت کنید. عسل کاملا طبیعی این مایع طلایی برای کمک به رفع بیماری‌های مختلف از سرفه‌های مزاحم تا یک زخم دردناک مفید است.

در خرید بعدی خود به دنبال عسل خام بگردید. عسل خام نسخه غیر پاستوریزه از عسل معمولی اما با پالایش اضافه است، که به طور عمده به افزایش عمر مفید کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مواد مغذی گیاهی فعال در عسل و همچنین خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی آن طیف وسیعی از خواص درمانی را دارا می‌باشد. با این حال، از آنجا که عسل می تواند موجب یک بیماری خطرناک به نام بوتولیسم در نوزادان شود، کودکان زیر چهار ماهگی نباید عسل خام یا پاستوریزه مصرف کنند.

بهترین عسل طبیعی موجود در ایران، عسل بسیار کمیاب، عسل کوهی وحشی یکی از بهترین عسل های دنیا در جنوب ایران است، که عوامل انسانی به جز استحصال این عسل هیچ نقشی در مراقبت، تغذیه ، و پرورش این نوع زنبور عسل وحشی ندارند .