مشاوره : 7085 139 -0917
طریقه مصرف بره موم


: 11414

طریقه مصرف بره موم به چه صورت است ؟ سوالی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بره موم را چگونه مصرف کنیم ؟

طریقه مصرف بره موم

بره موم چیست ؟ و بره موم را چگونه مصرف کنیم ؟ بره موم لایه ای بر روی گیاهان است که زنبورعسل آن را جمع اوری نموده و به داخل کندو حمل میکند و پس از مخلوط نمودن آن با عسل و گرده گل بره موم خام به دست میآید. درصورتیکه میخواهید بره موم خام مصرف کنید در وهله اول سعی کنید بره موم سبز رنگ انتخاب کنید چراکه ناخالصی های آن براحتی قابل مشاهده است . هرچند بره موم به رنگ های قهوه ای و قهوه ای تیره نیز وجود دارد و خواص همه آنها برابر است ، اما افرادی که شناخت کافی ندارند به بره موم عسل ، برای اینکه فریب سودجویان را نخورید سعی کنید بره موم سبز رنگ تهیه و مصرف کنید.

میزان مصرف بره موم

میزان مصرف بره موم در بزرگسالان با توجه به وزن آنها 3 تا 5 گرم در روز است . و طریقه مصرف بره موم خام به این صورت است همانند آدامس 1 گرم از بره موم را بجوید و سپس قورت دهید . روش های دیگر مصرف بره موم به این صورت کپسول هم وجود دارد . عده ای طعم بره موم را دوست ندارند و نمی توانند بجوند ، این افراد می توانند بره موم را درون کپسول خالی قرار دهند و با آب مصرف کنند.

روش مصرف بره موم

یک روش مصرف بره موم بدین صورت است : بره موم خام و پاک را درون فریزر قرار میدهید و پس از فریز شدن، بره موم اصل را آسیاب کرده و به اندازه یک گرم بره موم خام آسیاب شده را با یک قاشق چایخوری عسل وحشی مصرف کنید.

رنگ بره موم

رنگ بره موم بسته به گیاهانی که زنبور بره موم را از آنها جمع آوری نموده است می تواند سیاه ، قهوه ای تیره ، قهوه ای روشن ، قهوه ای مایل به سبز و یا سبز رنگ باشد.

روش مصرف بره موم

روش مصرف بره موم را در این مطلب به صورت مختصر برای شما نوشتیم. با مطالعه این مطلب با طریقه مصرف بره موم آشنا شده اید ، لذا برای خرید بره موم دقت کنید و از هر کسی بره موم تهیه نکنید . بره موم اصلِ خالص تهیه و مصرف کنید تا سالم و قوی بمانید .

آدرس ارتباطی ما

آدرس : استان فارس، شهرستان قيروکارزين، بولوار امام حسین(ع)، پلاک 17 ، پیمان معصومی 

شماره های تماس با ما : 09171397085 - 09361779690

ایمیل : info@asalkuhi.com

آدرس کانال ما در تماشا: https://tamasha.com/asalkuhi

tamasha

خواص عسل وحشی کوهی

سالهاست که عسل طبیعی به عنوان یک شفا دهنده شناخته شده است، اما شما ممکن است متعجب شوید که چگونه بسیاری از فواید سلامتی را می توانید از عسل طبیعی کوهی دریافت کنید. عسل کاملا طبیعی این مایع طلایی برای کمک به رفع بیماری‌های مختلف از سرفه‌های مزاحم تا یک زخم دردناک مفید است.

در خرید بعدی خود به دنبال عسل خام بگردید. عسل خام نسخه غیر پاستوریزه از عسل معمولی اما با پالایش اضافه است، که به طور عمده به افزایش عمر مفید کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مواد مغذی گیاهی فعال در عسل و همچنین خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی آن طیف وسیعی از خواص درمانی را دارا می‌باشد. با این حال، از آنجا که عسل می تواند موجب یک بیماری خطرناک به نام بوتولیسم در نوزادان شود، کودکان زیر چهار ماهگی نباید عسل خام یا پاستوریزه مصرف کنند.

بهترین عسل طبیعی موجود در ایران، عسل بسیار کمیاب، عسل کوهی وحشی یکی از بهترین عسل های دنیا در جنوب ایران است، که عوامل انسانی به جز استحصال این عسل هیچ نقشی در مراقبت، تغذیه ، و پرورش این نوع زنبور عسل وحشی ندارند .